Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016

Πρόβειο με κριθαράκι στη γάστρα






Μία εύκολη, παραδοσιακή και πολύ νόστιμη συνταγή! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάρετε πρόβειο κρέας καλής ποιότητας και να το μαγειρέψετε για το Κυριακάτικο τραπέζι και όχι μόνο!!  Αν σας αρέσει το πρόβειο κρεατάκι θα τη λατρέψετε!! Με 4 μόνο υλικά!! Τολμήστε τη συνταγή και θα με θυμηθείτε!!







  • 4 μερίδες πρόβειο κρέας
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι- πιπέρι
  • 300 γρ. κριθαράκι
  • 1 συσκευασία 500 γρ χυμό ντομάτας
  • χύτρα και γάστρα (για να τελειώσουμε το φαγητό μας, μπορείτε βέβαια να το τελειώσετε και στην χύτρα, αλλά  προτιμώ τη γάστρα)


  •   Αρχίζοντας το φαγητό μας, παίρνουμε μια χύτρα για να τσιγαρίσουμε το κρέας μας .Πλένουμε και στεγνώνουμε καλά το κρέας. Βάζουμε το ελαιόλαδο στη χύτρα και προσθέτουμε το κρέας, το οποίο το τσιγαρίσουμε καλά! Όταν θα έχει τσιγαριστεί το κρεατάκι μας, το αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε και τον χυμό ντομάτας τον οποίο με γρήγορες κινήσεις τρίβουμε στον πάτο του σκεύους για ένα λεπτό περίπου. Μετά από ένα λεπτό περίπου προσθέτουμε νεράκι, τόσο όσο να σκεπάζει το κρέας.
    Κλείνουμε με το καπάκι και ρυθμίζουμε τη χύτρα στο πρόγραμμα με το κρέας . Τώρα, αφού έχετε προθερμάνει τον φούρνο, μεταφέρετε το φαγητό σας στη γάστρα και προσθέστε το ζυμαρικό μας. (Προσθέστε παραπάνω νεράκι, μόνο αν χρειαστεί για να βράσει το κριθαράκι μας!!)
    Τα κρέατα στα ΜΑΖΙ markets προέρχονται από τα ιδιόκτητα  σφαγεία στην Χαλκηδόνα Θεσ/νικης ,γιαυτό είναι πάντα φρέσκα και εκλεκτά .
  •  Δείτε  περισσότερες προσφορές ΜΑΖΙ markets εδώ http://mazimarkets.blogspot.gr/2016/09/blog-post.html.



Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016

H διατροφική αξία του κοτόπουλου.


Διατροφική αξία του κοτόπουλου

Το κοτόπουλο αποτελεί μία από τις πλουσιότερες πηγές πρωτεϊνών, σημαντικών βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β6, η οποία είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό των υδατανθράκων, των λιπών και των πρωτεϊνών, για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης το κοτόπουλο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β3, η οποία είναι απαραίτητη για τον μεταβολισμό των τροφών, την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, του δέρματος και των νεύρων. Η έλλειψη βιταμίνης Β3 μπορεί να προκαλέσει πελλάγρα, μια νόσο που χαρακτηρίζεται από συχνές διάρροιες, δερματοπάθειες, φλεγμονή της στοματικής κοιλότητας και άνοια. Ένα γεύμα κοτόπουλου μπορεί να προσφέρει στον ανθρώπινο οργανισμό το 36% των ημερήσιων αναγκών του σε βιταμίνη Β6 και το 72% των ημερήσιων αναγκών του σε βιταμίνη Β3.

Ένα άλλο πολύτιμο ιχνοστοιχείο για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι το σελήνιο. Ένα γεύμα κοτόπουλου μπορεί να προσφέρει στον ανθρώπινο οργανισμό το 40% των ημερήσιων αναγκών του σε σελήνιο. Η συγκεκριμένη ουσία θεωρείται πως έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και μπορεί να προστατεύσει τον οργανισμό από τη δράση των ελευθέρων ριζών όπως επίσης ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθά στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.

Επίσης το κοτόπουλο έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε φώσφορο, ένα ιχνοστοιχείο  απαραίτητο για την ανάπτυξη και την καλή υγεία των δοντιών και των οστών. Σημαντική είναι και η  συμβολή του στην καλή λειτουργία των νεφρών και του νευρικού συστήματος. Ένα γεύμα κοτόπουλου μπορεί να προσφέρει στον ανθρώπινο οργανισμό το 36% των ημερήσιων αναγκών του σε φώσφορο.
Επίσης το κοτόπουλο είναι πολύ πλούσιο σε κάλιο και βασικά αμινοξέα που δεν μπορεί να σχηματίσει από μόνος του ο ανθρώπινος οργανισμός. 



Δείτε όλες  τις προσφορές ΜΑΖΙ market εδώ http://mazimarkets.blogspot.gr/2016/09/blog-post.html